Ysmndnz hahahaha iyiymiş 😂 ben 52 yle basladim 58 oldum ama böyle giderse 80 le bitireceğim boyum da kısa 😂 bosver bebisler iyi olsun da veririz kilolari 😄 acaba hızlı mı gidiyorum diye doktora sordum 16. Haftaya kadar kilo alimi olmaz, sonra hızla kilo alınır bir süre sonra kilo alimi daha yavaş ilerler dedi. İnanalım bakalım 😂