14+5 den selamm , valla kırk tane hastalığım var doktorlar tedavi uygulamiyor bebemfen ötürü doğurup tedavi olacağım günü bekliyorum. Bı de geçen gün innailmaz bir şey oldu rahimin üstüne doğru göbek deligimin altında top gibi bişey belirdi şok geçirdim fotoğrafını vs çektim öyle garip duruyodu ki herkes bebek toplanmış dedi ama daha minicik, anlamadım gitti . Günlerin hepsi oğlumu kesfrtmek ile geçiyo ahhahaha senin nasıl geçiyor