Tusami Melekk8 heh işte süpersin canım 👍ertesi gün 113 ise burada 100 fln olması lazım. Benim ki de 100 den az ama 60 fln olabilir
Tusami Melekk8 geçen hafta salı günü bu test negatif çıkmıştı işte, 3 gün sonra cuma günü beta 19 çıktı
aslhankrhan94 Tusami Canım değerin artmış belliki. Çok sevindim, hadi kanda da belli olur inşallah güzel bir artış 🤲🥰
Tusami aslhankrhan94 evet canım , ama lekelenme devam ediyor, pede azcık geldi , silince geliyor, adet kanaması gibi değil şimdilik, ama kahverengi ve çok uçuk pembemsi
aslhankrhan94 Tusami Sen yine de dikkat et çok yorma kendini. Sonuca göre kadın doğuma randevu al hemen 🌸