gulerk Haftanın içindeyim bu hafta itibariyle çok kötü bir alt karın ağrısı hissetmeye başladım özellikle yatakta pozisyon değiştirince oturup kalkınca kasıklarım da çok ağrıyor. Bu durumu yaşayan var mı sizce doktora gitmeli miyim?