Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar 29+3 olduk nirmalde artık daha çok hareketleri hissetmem gerekirken daha az hissetmeye sadece akşamları hissetmeye başladım normal mi?
Deletedmon00881 Gulcandnrts canım bu haftalarda artık düzenli hareket edecek bebeğin, 30 lu haftalardan sonra düzene giriyor hareketler, gündüz uyuyordur muhtemelen ve gece uyanıyordur..🤗