Gamzeates Merve234 23 haftalık tan beri 1 cm açıklığım var 30+1 olduk o 1 cm normal doğumdan kalanmış herhangi bir ilerleme olmadı
minikportakal Bimucizeee evet tansiyon ilacı ama gebelikte kasılma önleyici olarak kullanılıyormuş magnezyumunda düzenli olarak kullandım ama hiç bi etki etmedi
Bimucizeee minikportakal him anladim canim benim kasilma 1 yada 2 defa oluyor magnezym kullaniyom 10dan fazla olursa bnde yazdiraym adalattan
Bimucizeee minikportakal kizilay sade soda da magnezym etkisi var kramlari aliyo ozellkk bacak kramplarni
minikportakal Bimucizeee kramp şeklinde agrılarım olmuyor da genel de toplanıyordu bebek benim sık olursa mutlaka doktoruna danış canım
Sehheerr Merve234 bende serklajlıyım 28 haftalıgım erken dogum riksim var ama doktor hıc agdaya gıtme falan demedı acaba sorun olur mukı
Merve234 Sehheerr doktorunuza sorun isterseniz. Ben sordum öyle cvp verdi yoksa benimde haberim olmayacaktı