ozlem_d anksiyete hastası olarak gel sarılalım ben de öyleyim yemek yapasim gelmiyor doğumdan sonra ne olacak gerginliği var ben kalabalığı sevmem çok kalabalık olunca ne yaparım düşüncesi var bilmiyorum yani bir de benim eşimin ailesi insana lakap takmayı severler bebeğime bir lakap taksalar ne derim düşüncesi var anksiyete olmaktan sıkıldım 10 senedir böyleyim başkalarının takmadığı saçmalıklari benim iğneden ipliğe kadar takmam beni yordu bedenik ayrı aklım ayrı kalbim ayrı gibi ve okk bozukluğu olan baba ileri derece anksiyete hastası olan annenin çocuğuyum ve bir tek ben böyle değilim 3 kardeşim de öyle yengemi de bize benzettik 🤷🤷😔😔😔😔🤦🤦🤦