tatlisbirkiz Kızlar yumurtam kendisi büyüyor ama geç olgunlaşıyor ve biraz geç çatlıyor. Doktorun ilaçla müdahale etmesi daha erken büyütüp daha erken çatlatması sorun olmaz dimi ilaçla hiç böyle yaptıran oldu mu. Yoksa hiç ilaçla müdahale ettirmesem mi
tatlisbirkiz Mavimsii12 yumurta geç mi olgunlaşıyordu canım nasıl bir süreçti çatlatma iğnesi falan uygulandı mı.
Mavimsii12 tatlisbirkiz hayır uygulamadı 4 yumurtam oluştu sonra hemen hamile kalmışım meğersem yumurtan büyürse zaten sorun yok bende kist vardı o yüzden olmuyodu yumurtamı geliştirdi
Ardakumsal Mavimsii12 cnm mrhb nasıl bi yok gözlemlediniz ben rahim filmi cektım yine gebe kalamadım adetlerım düzensiz 1 hafta önce gitim doktora Kist olmuş dedi yumurtaların büyümüyor adet olduğunda gel tedavıye başlayalım klomen mı diye sordum onun gibi dedı İlac kullandım duphaston 1 hafta oldu Halen adet olmadım
tatlisbirkiz Mavimsii12 bende de kist var yumurtam büyüyor ama olmadı işte belki büyütücü ilaç verir banada bilmiyorum nasıl bi yol izliyceğini