Kızlar 26. Haftamdayım sırtımda cok fazla sıvılce cıktı. Ikı ay once cıktı gecer dedım ama gecmedı. Sıvılce gıbı de degıl alarji olmus gıbı kırmızı benek benek. Ama cok fazla butun sırtımı taramış durumda. Hormonlarla ılgılı oldugunu dusundum basına boyle bır sey gelen var mı?