Mlkysf Asyammm12 çıkar canım ben erken testten yaptım adetime 4 5 gün kala ve sabahta yapmamıştım silik çizgi çıkmıştı
Asyammm12 Fyzaa018 şimdi sabaha kadar uyuyamadım birazdan uyuycam uyandığımda yapsam da cıkar mı 9 saat felan idrar yapmasam
Melos90 Asyammm12 sabah ilk idrarinla yap ya da akşam saatlerinde benim adetten beş gün öncesine sonuç vermisti
Asyammm12 Melos90 geceleri uyuyamadığım için akşam yapmak zorunda kalıcam canım ıdrarımı tutarak inşallah çıkar
Mlkysf Asyammm12 4 5 saat yeterli olur heralde benimde çok bilgim yok ben rastgele yapmıştım hiç beklemeden
Asyammm12 Xhal merhaba kasıklarım ağrıyor bide belim ama şimdi adetime de az kaldı ya ozaman da aynı şeyler olduğu için ayırt edemiyorum bilmiyorum
BusraKader Sabah İlk idrara bile gerek yok varsa direk çıkıyor benim günüm 1 hafta geçmişti normalde zaten adet düzensizliği vardı akşam yaptım normal test direk çıktı canım