Nurellaa6 Merhabalar arkadaşlar 🙋🏻♀️ Akrabamızın nişanı için ankaraya gideceğiz tren ile. 34. Haftamdayım. Bir problem olur mu sizce?
Novaa Nurellaa6 33. haftadan sonra doktorlar çok gerekli değilse yolculuk önermiyor. Siz en iyisi doktorunuza bir sorun en iyi o yönlendirir.
Mutluhatun Nurellaa6 sürecinizi en iyi doktorunuz bilir bu durumu ona sormalısınız Bayramda bana 3 saatlik yola izin vermedi özel araçla
Nurellaa6 Deletedmon00881 teşekkür ederim daha önce arabayla gittik ankaraya mola falan verdik birkaç kez ama şimdi trenle gitmek durumundayım malesef yürürüm mutlaka tren içinde