Emine233 Haftaymdayım Peçeteye hafif nokta nokta pembe lekelenme olmuş. Bu çok sıkıntılı bir durum mu Doktoruma 2 saat uzaklıktayım ha demeye gidemiyorum Bilgisi olan var mı
Deletedmon00881 Emine233 hamilelik hiçbir kanama normal değildir canım, hastaneye gitmeni tavsiye ederim..