Kubra_elif_ahmet Htcerdogn Evet bende bekliyorum ama gelen giden yok düzensiz sancılarım 2 cm açılmam var 39 haftayız 1 hafta daha bekleyim gelesi yok annesi dedi doktor bugün
Htcerdogn Kubra_elif_ahmet yaa bende sizin gibiyim şuan sanırım 2 cm açıklık düzensiz sancı. 36 dayız bizde bakalım bizimki ne kadar bekliycek hayrla kavuşalım inşAllah
Kubra_elif_ahmet Htcerdogn Amin amin inşallah 💜 37 sen bu yana bekliyoruz 1 hafta daha bekleyim dedi doktor işte bakalım ne olacak artık
Kubra_elif_ahmet Htcerdogn Evet benim açılmam diğerlerinde de çok geç olmuştu suni sancı almıştım onun için
Htcerdogn Kubra_elif_ahmet anladım canım ben açılma başlayınca doğum yakındır diye biliyodum yanılmışım.
Kubra_elif_ahmet Htcerdogn Kişiden kişiye değişiyor bu mesela benden hafta olarak küçük olanlar sancıyla gidiyor bi anda tam açılma oluyor doğum yapıyor 🤷🏻♀️
Kubra_elif_ahmet Htcerdogn Oluyor tabiki düzensiz ve çok şiddetli değil 37. Haftamdam beri hissettiğim sancılarım var ne artıyor ne azılıyor düzene de girmedi doktor herşey normal ilerliyor diyor bizde bekliyoruz