Eleonora Kizlarr 6 haftalik olucak bebis yarin. Ama 2 gündür gögüslerimin agrisi azaldi sanki. Sadece dokununca agriyor. 1 hafta bundan önce çok agridi. Ola bilir mi böyle? Azalip arta bilir mi?
Deletedmon00881 Eleonora hamilelik boyunca ara ara ağrıyıp şişirip iniyorlar canım çok normaldir, korkulacak birşey yok..🤗
QUEEN088 Eleonora Korkma😅bendede öyle.Bugün gidicem doktora bakalim bebek oluşmuşmu😊İnşəAllah hayırlısı hepimizçin
Eleonora Ruveyda_baskapan sükür gerçekten içim içimi yiyiyor. Doktordan randevu aldim ama daha 4 gün var gitmeme. O yüzden çok stress yaptim
Eleonora Deletedmon00881 InshAllah korkulacqk bir sey yoktur gerçekten çunki internetden arastirdim orda 2 trimesterde azalacagi yaziyordu. Endisem o yüzden 🙄
Eleonora QUEEN088 canim kaç haftalik oldun sen? InshAllah saglikla kucagimiza aliriz🤲🏻 Istemsizce endiseleniyorum haliyle. endiselenmemek olmuyor aslinda😃 artik kasik ve gögüs agrilarim olmazsa hemen endiseleniyorum
QUEEN088 Eleonora Ben 6 hafta 4 günlük.Ama bugün ultrasyonda hematoma çıktı🥺Yani dikkatli olmalıyım yoksa düşük ola bilir.
Deletedmon00881 Eleonora yok canım ben 4 gebelik geçirdim, ikinci ayda kesinlikle inip şişti benimkilerde
Azra41 Eleonora kız tadını çıkart deli misiniz 😂 ilerleyen günlerde sağa sola donemiyorsun ağrısından abbogg 🙊 ben yastık alıyorum bacak arama goguslerimide yastiga korkuyorum 😂
mimar_anne Canım o kadar normal ki bende 6+3 üm 3 gündür yoktu ağrım dün gece başladı geçen haftada evham yaptım bir ara gitti doktora koştum şükür bir şey yoktu bu defa bekledim 3 gün hiç ağrım yoktu şuan yine var gidip geliyor yani rahat ol
Eleonora mimar_anne kasik agrim bile azaldi gibi canim bilmiyorum doktora gidene kadar artik içim içimi yer😐
mimar_anne Hormonal adaptasyon oluyormuş vücut alışıyormuş artık beta ya belirtiler azalıp artabilir yani
mimar_anne Eleonora aynen kuzum benim de kasık ağrım geçmişti niye geçti diye sorguluyordum bir başladı 4 gün hergün vardı bugün biraz rahatım yine geçti
mimar_anne Yani sana kısaca şöyle deyim 5. Hafta boyunca belirtilerimin hepsi gitti 6. Haftaya girmemle başladı düne kadar kasık ağrım vardı göğüs hassasiyetim gitmişti bugün göğsüm ağrıyor kasuk ağrım yok