17+4 karnımın iç tarafından aşağıya doğru çok hafif şekilde sızlama oluyor. Öğleden sonra randevum ama endişeliyim, karın büyüdüğü için diye tahmin ediyorum ama internette daha başka şeyler yazıyordu daha da korktum sizde durumlar nasıl ağrı sızlama falan oluyor mu