Kızlar selam, 26 haftalık hamileyim. Hamileligin başında rahmin arka duvarında olan 5cmlik myomum 10cm’e kadar büyüdü çok şükür bugüne kadar bana en ufak ağrı bile yapmadı. Doktor dogum esnasında alamıcagına cok kanama yapabilcegini söyledi. Ben de bugüne kadar kafamı takmamıstım acıkcası ama nedense icime bu gece bi huzursuzluk cöktü☹️ 16. Haftada covid oldum 32. Haftaya kadar corasprin kullanmam gerekiyor. Asprin + myom dogum esnasında extra fazla kanamaya yol açar mı acaba😞