Meraba 19+2 yim ve cumartesi gunu hafif bi grip im vardı gece 37 oldu ateşim gündüz gene iyi gibiydim şimdi üşeyerek kalktm ve 38 ateşim şuan sirkelı suyla düşürdüm . Bogaz agrımda var 😥 acile gitmek ıcın aradım sabaha kadar kontrol edin sabah doktorunuza randevu varsa gelin gözükün dedi . Bızım burda devlet kadın dogm var onun acılıne gitsem bişey yaparlarmı sizce ?