Sina Arkadaşlar çok özür dileyerek söylüyorum hamilelğm başladğından beri boğazım da sürekli atamadgm bi balgam oluşuyor beni delş ediyor var mı çaresi 16+1 m😦
denizers Sina ayyyy canım ben de de var deli olacam geçti mi senin peki ne yaptıysam geçmedi çok sinir oluyorum