Kızlar 28 haftalığım geçen hafta kan tahlilimde enfeksiyon görüldü bebek sağlıklı antibiyotik kullandım. Bu hafta yine enfeksiyon görüldü tahlilde benek yine sağlıklı çok şükür. Şuan sabaha karşı lavaboya gidince kolitimin alevlendiğini farkettim. Sizde yaşayan var mı ? Ülseratif kolit hamilelikte nasıl oluyor acaba ? Tedavi uygulanıyor mu ? Moralim çok bozuldu