Elasss077 Tecrübeli hanımlara sorum şu ki, nişan rengi illa kırmızı ya da kahverengimsi mi olmalı? Şeffaf ya da sarımtrak olabilir mi?
Htcerdogn Elasss077 canım sorunu çok iyi anldım benimde akıntılarım oluyodu nilan mı diypdum ama gelince evet bu nişan diyosun. Büyük bi parça ve rengi kahverengimsiydi
twobabymommas Elasss077 2 tane normal doğum yaptım biri 13 gün önceydi ve ikisi de kahverengimsiydi adet bitimi gibi
Elasss077 Google’dan geliyorum buraya😊 bi sürü “kafa karıştırıcı” örnek var. Burada belki yaşayan bilen varsa diye sormak istedim…
Gureltgc İlk önce şeffaf sümüksü yapışkan şekilde az miktar bikaç kez geldi benimki. Ardından aynı gün içinde kahverengi- kanlı miktarı baya fazla olan sümüksü yapışkan akıntı geldi. 2 gün devam etti. Hala sancı yok