Bende yazıp güzel bir anı bırakmak istedim.
15 mayıs Pazar sabahı kasık ve bacak aramda hafif batma gibi ağrı yaşıyordum yalancı sancıdır diye üstüne pek düşmedim dakika olarak takip edince düzenli olduğunu farkettim 2 dk 3 dk da bir geliyordu hep ama aşırı şiddetli sancı değildi yakınımda kadın d.doktoru yok acile gittim nst çektirmeye sancım 20 lerdeydi açılmam 1 cm var dediler Denizli pamukkale üniye sevk ettiler orda herşey yolunda açılma da çıkmadı en son ağrım devam ediyor deyince nst bağladılar ve baya sancım 76 üstü çıkınca acil sezeryana aldılar belden spinal oldum çok iyi geçti ilkine göre daha kolaydı herşeyi uyanık olarak hissettim ama ağrım yoktu ilk ayağa kalkma vs.onlarda da zorlanmadım sadece baş ağrım çok fazla oldu olmaya da devam ediyor narkozu atamadığımdan galiba bebeğime 37+3 haftamda kavuştum🥰🙏🌸Darısı tüm isteyenlerin başına🙏