Kızlar bu sancı tam olarak nasıl başlıyor ayıptır söylemesi şimdi uyandım böyle karnımda adet veya büyük abdestim ya da gazım varmış gibi bı ağrı var bı geçiyor bı tekrar oluyor ama daha var doğuma 35+2 yiz acaba yalancı sancılar mi çünkü şiddetli değil ama ister istemez adet ağrısı kadar rahatsız edici