burakveannesi yok benim tek kaybım var ilk 2. Gebeliğimde pıhtı düştü benden ama hiç pıhtılaşmadan bahsedilmedi bile o bebeği 20. Haftada kaybettim, suan 7 haftalığım yine kanamam var ve doktorum aslında gerek yok demişti ama ben acaba mı diyince baslayalım her hangi bir zararı yok dedi ama bu sefer, normal bir akan kanı sulandırmakta iyi birsey değil, o yüzden tıbbi genetik bölümüne randevu aldım ama gittiğimde sen neden geldin düyecek bana elimde bir yazı istek kağıdı yok, ve doktorumun özel muayenesi var, onun idtek kağıdı yeterli olur mu? Bunla ilgili basına gelen bilgi verebilir mi?