Evet o gün geldi çattı uzun bir yürüyüşün ardından gece lekelenmem oldu 39+5 gece ishalim diye kalktım ağrım vardı wc gittim herşey normal ama bir türlü sonrasında uyuyamadım hep WC gidiyorum sanki kasılmalarımda var gibi sonra lekelenmem oldu pembe ardından bekledim sabah kırmızı pıhtı gibi birşey geldi ve hastaneye gittik sezeryan olacaktım ama sancımın gelmesini bekledim ben hep neyse yatış işlemleri falan derken herşey normal ilerliyordu sonra orda beklerken sancım kasılmalarım arttı nişanım geldi ve ardından doğum saatini bekler oldum genel anestezi istedim çünkü daha önceki seseryanımda uyuşmamıştım herşey buraya kadar sıkıntısız ilerledi şimdi ise hassas olan kısıma geleyim gözümü dayanılmaz bir ağrıyla açtım Allah herkese yardım etsin odaya gidene kadar o sedyede sallanmak bile insanı öldürüyor yatağıma alındım ama çok ağladım arkadaşlar gerçekten canım çok yandı çok kötüydüm yatağa alınırken bile çok zorlandım beni kaldırıp koydular ama çok zordu bu arada ağrı kesici için yalvarıyordum ebe de karnıma bastırmak istedi izin vermedim ama yapmam gerekiyor dedi kızlar bu kızım çok zor çok 2 sefer hem karnıma bastırdılar hemde elini altıma soktular ısrarla yaptırmak istemedim çünkü daha öncede yaptılar bazıları yapmıyormuş ama bana yine yaptılar çok zorlandım çok bağırdım neyse o kısımı da geçtim yani öyle bir ağrı vardı Kİ gözüm çocuğumu görmek istemedi sonra ağrı kesici yaptılar etki etti kendime gelmeye gözüm açılmaya başladı bebeğimi emzirdim toparladım hafiften ardından ilk ayağa kaldırma anı orayı kolay geçtim şükür önceki gibi olmadı yürüdükçe açıldım ve evime geldim ve eve gelince çok büyük bir gaz sancısı çektim yel diyorlar bilirsiniz bağırmaktan boğazım acıdı kendimi sıcak tutmama rağmen yaşadım bunu yani allahım herkese kolaylık versin başka birşey demek istemiyorum doğum dünyaya bir insan getirmek her anı zor normal de sezeryan da hepsi şimdi bebeğimle ilgilenirken yazıyorum herşey yolunda ağrım var ağrı kesici alıyorum sürekli yoksa gerçekten dayanamıyorum bu yazdıklarım daha detay girmemiş halim