Kızlar 1 Haziran sabah sezeryan olucam. Hastane çantası vs herşeyini hazırladım. Çok heyecanlıyım gün geçtikçe duygusallaşıyorum sürekli ona kavuşacağım günün hayalini kuruyorum. Uykularım kaçıyor hep düşünüyorum çok heyecanlıyım. Bana attığı minik tekmelerin hesabını soracağım minik ayakları ne zaman öpücem acaba diye?? Son günler geçmiyor derlerdi inanmazdım.. Oğlumun kokusunu artık içime çekmek istiyorum ❤️ Allah bu hasretle yanıp tutuşan bütün anneleri kavuştursun yavrusuna 💕