hafsam_omerim Sürekli ağlamak istiyorum. Böyle sesli sesli ağlamak. Çok duygusalım. Herşeyi kafaya takıyorum. Bebeğime odaklanamıyorum. Ona kötü etki etmesinden korkuyorum. Ağlamadığım zamanlar da çok mutsuzum hayattan lezzet alamıyorum.
Dilarabat hafsam_omerim ahh yalnız değilsiniz herkesin Herşeyi batıyor bende 32+0 2 haftadır aynı sizin gibiyim neden bilmiyorum 🤦♀️
hafsam_omerim cilem01 bacak ağrısı bel ağrısı hormonlar… kendimi yarım insan gibi hissediyorum. Çirkinleştimi düşünüyorum 😢😢😢
hafsam_omerim Dilarabat galiba hormonlar tavan yaptı. Kendimizi kısıtlı hissediyoruz. Hiç bir işime yetişemiyorum. Az mutfağı toplasam nefes nefese kalıyorum. Gece yatamıyom sabah kalkamıyom. 2.5yaşında kızım var ona yetemiyom. Böyle olunca da ağlama krizleri geliyor