Kızlar 14+4 haftalık hamileyim , aşırı derece öksürük nefes darlığı ve hırıltım var 2 haftadır ne yapsam geçmedi , bugün acile gittim artık bıktım , ve oradada bişey yapmadılar parol yazdılar , akciğer enfeksiyonu dediler kötü birşey mi? Ve nasıl geçecek bilginiz varmı