Melekturkann
Bende adetim 2 3 gün geçti yaptım çıkmamıştı daha sonra üstüne yine 1 2 gün geçti yaptım,ama bende nerdeyse mide bulantısı hariç Allah'a şükür tüm belirtiler vardı baş dönmesi göğüste acı o zaten ilk 3 ay devam eden bir şeymiş sonra yaptık çıktı. Şuan çok minnoş🙏🏻👼🏻 biraz sabretmelisin herşey hayira varacak elbet☺️
ilknremrh
Öncelikle inşallah gebelik vardır Rabbim size ve isteyen herkese nasip etsin canm ama göğüs kararması bilmiyorum hemen olur mu ben 26 hft hamileyim 20 li haftalarda sonra başladı kararma tabi belki herkeste aynı değildir okadar bilemiyorum allah gönlüne göre versin 😊
BusraNR
Yalnız göğüs ucu kararması hamileliğin ilerki zamanların da oluyor hani süt oluşurken yani o belirti şimdilik erken 🙂 ama erken gebelik testi alabilirsin için rahat eder.