37 olduk artık son yarım saattir bebek çok hareketli ve aşağıya baskı yapıyor sürekli ve canımı yakıyor bu sancı mı oluyor bilmiyorum ama ağrıyor.Böyle olan olmuş muydu nişan su vs yok ama çok aşağıya basıyor yatıyorum oturuyorum geçmiyor sanki çıkıcak gibi ağrım var sadece doktora gitmem gerekir mi acaba ya da kendim baksam açıklığa anlayamam sanırım değil mi