Haticebicer hemen doktora gitmelisin bende 6 haftalık hamileydim adet olacağım gün 3 gün yerleşme kanaması olmuş adet olduğumu zanettim adet günüme denk gelince meğer yerleşme kanamasıymış şiddetli karın ağrısı ile hastaneye gittim 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim sabahına kanamam oldu yerleşme kanamasidir dedim herkes öyle söyledi ve bebeğimi düşürdüm yani sende kimseye bakma direk hastaneye git ihmal etme kuzum ♥️