sumelegi Kızlar bu haftadan sonra pozisyonu düzelen oldu mu? Ne zaman düzeldi? Özel birşey yaptınız mı?
Dlr48 Benım29+5lerde kontrolde bas asagıydı hala hıckırıklarınınhep asagıda hıssedıyorum yarın kontrolumuz var bakalım son durumu ne ama sizinde doner bu aralar donme vaktı zaten
sumelegi Dlr48 valla bende hıçkırık diye hep aşağıda rahmin üatünde hissettim 1-2 gün sonra ultrasonda sırtı rahme doğru çıktı🙈 hayırlısı olsun bakalm.