Tasbebek Bu görüntüler 12+4ten şuan 14+2 daha randevuma var doktor göremedi tahmini olan var mı acaba 🥰
Melisaekr Tasbebek Ben bu islerden anlamıyorum ama görüntü ne kadar net özel hastane mi canım🥰 bu arada nerede oturuyorsun
Rabia344 Tasbebek Valla udrasyon görüntümüz çok benziyor kız bu bebek 💕 rabbim gönlünüze göre versin inşallah 😊
Tasbebek Melisaekr evet canım özel hastane İstanbul da yım ben Pendik’te aslında biz daha güzel görmüştük ekrandan ama pozisyon uygun değil diye aynı gün üç kere git gel yaptık doktor en son a foto unuttuk deyip iki sn de çekti bunları
Melisaekr Tasbebek Maşallah canım Allah kucağına almayı nasip etsin bende 11+6 dayım 1 hafta sonra kontrolum var🌼