Zelihablcgl Kızlar 4 hafta 2 günluk hamileyim ve kahverengi akıntı geldi sizde de oldumu acaba sonradan azaldi
sumelegi Zelihablcgl ihmal etme canım. Ben başta kahvefwngi diyw umursamadım. Ama doktorum kahverengide olsa hiç bi şekilde kanama istemeyiz demişti. Ve progestana başlamştm.
Miranurr Zelihablcgl hemen hastaneye git canım bende de aynısı oldu kahverengi leke geldi yerleşme kanaması zannettim bebeğimi düşürdüm bı yüzden ihmal etme lütfen
acemianneee_31 Zelihablcgl 4 hastalıkken bendede olmustu hamile olduğumu bilmiyordum yerleşme kanamasıydı
Tusami Zelihablcgl canım bende 4-+3 hamileyim , dün kahverengi bir defa geldi , bu gün yine geldi , şimdi kahveli açık pembeli geldi , pede azcık geldi , korkuyorum bende 🥺
Dlr48 Bnde 6 haftalıkken oldu ama doktro gıdın bence hemn zararı olmayabılırde oladabılır orıgestan verir muhtemelen ihmal etmeyın