Hanımlar salı günü (yarın) sezaryen olacağım. 38. Haftam. Bir çok yerde aslında bebeğin iğneden sonra hareketsiz kalabileceği yazıyor.
Doktor bana ciğer geliştirici iğne verdi bugün oldum ve şu an aşırı hareketli bebeğim canımı çok acıtıyor. Yerinde durmuyor. Hiç bu kadar hareketli değildi. Bu normal bi durum mu? İlk gebeliğin çok tecrübesizim ve korkuyorum.
Lütfen beni aydınlatın 🙏🏼