Bercan06 yüksek tansiyonum yoktu ama normal haftalık muayeneme gittiğim zaman yüksek tansiyondan acil sezeryana alındım çok şükür kızım sağlıklı doğdu🌸 ama doktorum ameliyathanede sezeryana almasaydım akşam ağlayarak gelirsin demişti kızımın boynuna kordon dolanmıştı ondan dediğini düşünüyorum ama sizde varsa ihmal etmeyin yoksa bile ihmal etmeyin hastaneye gidin ☺️