ozgenur51 Bayanlar beklenen gün geldi ve yarın sezeryan dogum olacak inşallah 4 yıl aradan sonra 2. doğumum lütfen dua edin çok stresli ve heyecanlıyım ❤️😍🙏
Minagezer ozgenur51 insallah her sey güzel geçer sizin ve bebeğiniz için sağlıkla kucağınıza alın bizlere de dua edin 2. tecrübeniz kendinize güvenin darısı bizlerin başına🌸
Nil2736 ozgenur51 ay vaktinde sağlıkla darısı bize inş 🤩 Sağlıklı doğumlar. Şu anı keyifle yaşamak için gün sayıyorum..
PrensS_annesi ozgenur51 inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız. Rabbim yardimciniz olsun inşallah . Bizimde son 15 gün sezeryana umarım çabucak atlatırız 🌸
ozgenur51 Minagezer Amin inşallah çok teşekkür ederim rabbim saglıkla kucağınıza almayı nasip etsin en güzel şekilde insalalh 🙏😇❤️
Selamcanim Kolaylıkla ve Sağlıkla gelsin dilerim sende çok sağlıklı olasın. Rabbim birbirinize bağışlasın sizi. 💙
ozgenur51 PrensS_annesi Amin inşallah cook tesekkur ederım ❤️😇 Sizde saglıkla kucağınıza alın insallah 🙏
Zeynepgl ozgenur51 Sağ salim kucağınıza alın inşallah 🥰🙏🏻 Yarın yani bugün 😄 benimde doğumum olcak sabah 8 de saatler kaldı ilk hamileliğim çok değişiğim korku heyecan herşey var sağlıkla kucağımıza alalım inşallah çabucak iyi oluruz 🙏🏻🌸 ☺️☺️