Gulibikkk 30+3 olduk bizde ama dün geceden beri inanılmaz mide ağrısı var bebek aşırı hareketli ve sabhladik 🥺 sabaha kdr uyumadı tekme attı durdu mide ağrısıda hani kapakçık varya oraya bisi takılmış gibi mafetti bütün gece beni halada devm ettiği için kndimi iyi hissetmiyorum bebek harektli onda sıkıntı yokta bu yaşadığım tam olarak ne onu bilmiorm acaba yukarı flnmi çıktı yön mu degstrdide baskı yapıyor varmı aranızda böyle bisi yaşayan