Aysegul30 Nagisss ben😐sadece sağ elim gebelik öncesi karpal sendromu vardı 36+2 oldum bu ara coştu elim fena tansiyon ve protein kaçağı da var😐
Nagisss Aysegul30 benim 34+4 sağ elim sadece ağrıyor ve bazen uyuşuyor. Tansiyon sıkıntım uoktu sadece arada 12 /7 13 /8 çıkıyor. Dün idrar verdim herhangi birşey çıkmadı kafayı yicem bu baş ağrısından
Esen 34oldum 1 haftadır bende de var tansiyon normal idrar normal ödem yok. Diyet yapıyorum 1 haftadır acaba ondan mi bilemiyorum ama benide mahfetti bu agri