Brsss ne demek, benim de hep bu şekilde yüksek çıkıyor eminim bakılan diğer gebelerin de böyledir çünkü normali yükselmesi..size tavsiyem hamilelikteki tahlil sonuçlarınızı yanlarındaki referans aralığına göre değerlendirmeyin, çünkü çoğu tahlilin normal aralığı gebeler için farklı oluyo..boş yere evham yaparsınız..tahlil sonuçlarına hiç bakmayın, doktorunuza gösterin zaten anormal bi şey varsa o size söyleyecektir