Flz genel istemeye gerek yok bence ,bir defa ameliyat geçirdim apandistten uyanması ve narkozu atmam çok zor olmuştu kusarak atmıştım karnımdaki dikişler de zorlamıştı haliyle o yüzden genel uyutulmak istemiyrm bakalım yarın nasıl bişeymiş bunu da yaşıcaz hayırlısıyla