Hanımlar kardeşim ayın 12sinde adet olması gerekiyordu ve şu an üzerinden 10 gün geçti ancak adet olmadı ve gebelik testi yaptık negatif çıktı . Adet olamadığı için karnı şişti böyle bir durum yaşayan var mı hamile olabilir mi yarın kan testi verecek ama merak ediyoruz