Ayseee01 36. Haftada kontrole gittiğimde haftaya çatı muayanesi yapıcam dedi bende ben normal doğuma cesaret edemiyorum dedim normal doğumu çok çok istemen lazım zor bir doğum şekli istemek lazım dedi sezeryana alabilirim isteklerinizi geri çevirmem dedi saolsun gün verdi 38+3 yada 4 de alırım dedi 37. Haftada sezeryan için tahliller vericem öyle yani normal doğum istemeyen birine ısrar edersem sancıda sezeryana alın diye yalvarır demişti isteğime saygı duydu saolsun