Nskyhn Mercan28 evet bu ara soyulmuyor ama haftanız kaç ? Benim 20 , 30 dan sonra lansiho nun çatlak kremini süreceğim
Mercan28 Nskyhn ben 33 haftalığım doğumdan sonra yaralara çatlaklara kremdense gümüş kapak çok iyi geliyor dediler o yüzden ben gümüş kapak aldım krem almadım ama iyi gelicekse ondanda alıyım acısı falan yok ama kabuklu emziremem heralde
Nskyhn Mercan28 evet evet sizin zamanınız gelmiş daha dün arkadaşım diyordu doğumdan 1 ay önce kullan canım çıktı diye