Kızlar ilk gebeliğim doktor bir dahaki gelişimizde yani 4. Aya girişte bel açıklığı testi yapacağız dedi. Bu testi burada hiç görmedim daha önce yaptıran var mı acaba nasıl yapılıyor ? Özel hastane olduğu için her teste evet yapalım mı dememiz gerekiyor.