Benim ilk hamileligimde 7 aylıkken başlamıştı böbrek ağrısı dayanılmaz oluyordu üroloji doktorum böbrek genişlemesi var stent takilcak herhangi bi zararı olmaz dedi ve takdirdim 2 ay takılı kaldı ağrılarım azalmıştı doğum olmadan önce tekrar gittim ve böbrek genişlemesinin durduğunu söyleyip çıkardılar bi problem yaşamadım çok şükür 39+5 de doğum yapmıştım şimdi 2. Hamileligim hiç böbrek agrisi yaşamadım çok şükür 37 haftalık olduk Allahin izniyle