annesivekizi Skrnuum benim ilk kızımın adı da Rana gerçekten çok akıllı çok uslu bi çocuk. Şimdi 2.kızıma hamileyim herkes inşallah bu da Rana gibi olur diyo🥰
Anneolanbiri Anneolanbiri çarşamba günü kavuşuyoruz inşallah 🥹 duha suresini açıp dinlemenizi istiyorum beni o etkilemişti
Ktiryaki Aycayuruk Beray sare ben kızıma ya sare yada ikisini bir koyacağım beğenirseniz öneri olsun🌸
Kubratikis37 Aycayuruk valla ben 17. haftamda cinsiyet partisi yaptım kız olduğunu öğrendim Mihrimah ya da Hümaşah ismini koyacaktım.(Ben Osmanlı isimlerini çok severim.) Fakat 10 gün sonra öğrendim ki meğer kız değil erkekmiş😀😀