berfin_21 İyi geceler kızlar ya ben 18+2 günlüğüm bu kaç gündür bebeğin hareketini az hissediyorum yani önceden maşallah daha çok ve güçlü hissediyordum sizce nedendir doktora gitmeli miyim daha Cuma günü en son gittim
Hilal-95 berfin_21 18 haftalık bebeği zaten tam olarak hissedemesin canm düzenli olarak 27. Haftadan snra takip yapılır suan bebeğin yeri geniş pozisyon cok fazla değiştiriyor oyuzden hiisetmiyor olablırsın ama sen genede için rahat etsın istersen elbetde git ama bwnce uyuyodur yada dönmüştür annesı😍
43serife berfin_21 benim ikinci gebeligim olduğu için ilk hareketini 17 haftam da hissettim o günden beri baya hareketli bende bazen az hareket etti mi endişe ediyorum
sbe Benimde 20. Haftadayım hareketleri azaldı neyse hiç hissetmiyorum normal mi acaba endişeleniyorum
berfin_21 Laylaycizi_96 inşallah öyledir 2. Gebeliğim ilkini kaybettim bunda da endişelerim var dua edin bana kızlar
Laylaycizi_96 berfin_21 içini rahat tut bisey olmaz insallah rabbim kolay geçirsin kucagına almayı nasip etsin hepimize insallah