mucizemizibekliyoruzz Sizce hastane çantasında göğüs kalkanı olmalı mı? Yoksa daha sonra gerekirse mi almalıyız?
gonulcelen mucizemizibekliyoruzz ben wee baby aldım 12 tl idi sanırım bgn çıkardım çantaya koymak için biberon emzik vs ile kaynatacağım hepsini bir arada.
mucizemizibekliyoruzz [bilinmeyen] ilk zamanlar göğüs pedi değilde göğüs kalkanı kullanın nefes almalı dediler ama bilemedim 😕 Teşekkürler
mucizemizibekliyoruzz Kenanizm18 oda doğru. Belki ihtiyacımda olmucak. Ne biliyim yara olduktan sonra kıymeti yook almanın falan diyorlar. Kötü olsun istemiyorum hiç 🤔😀 doğumdan çok göğüs uçlarından korkar oldum
mucizemizibekliyoruzz gonulcelen aynı şeyden mi bahsediyoruz acaba? Philips avent baktım ben 75 tl idi arada baya fiyat farkı var
gonulcelen mucizemizibekliyoruzz kalkan da göğüs ucu da aynı işlevi görüyormuş tecrübeli anneden edindiğim bilgiye göre hem ucu olmazsa göğüs ucu daha cok işe bile yarıyormuş krem sürüp onu tak üstüne göğüs ucu yumuşacık oluyor hiç çatlamıypr dedi bnde göğüs ucu aldım
gonulcelen mucizemizibekliyoruzz ztn kalkan bile hep kullanılmıyor göğüs zmanla alışıyor sanırım çatlamıyor Kısa zman dilimi için elimdekini denerim olmadı kalkan alırım bakalım ne bekliyor bizi hiç bilmiyorm
Kenanizm18 mucizemizibekliyoruzz korkma canım benim neyi cekersek o geliyo basımıza 🙈 ondan ziyade şey alabilirsin bak avent kelebek gögüs ucu 15 mm hem yara olursa canın yanmaz hemde gögüs ucu cıkmazsa bebiş rahat emiyormuş
mucizemizibekliyoruzz gonulcelen göğüs ucu anne bebek bağı için uygun görülmüyor diye biliyorum ten tene temas için.
Esen Kullananlar çok memnun çok az bi kesimin göğüsü yara olmuyor bende almak istiyorum bikerelik değil sonuçta başka gebeliklerde de kullanılır ama avent ve chicco arasında kaldım bende 🤦♀️
gonulcelen mucizemizibekliyoruzz cnm göğsümün birinde uç yok çıkar mı henüz bilemediğim için aldım aslında biri normal büyüdü birisi henüz küçük 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
mucizemizibekliyoruzz Kenanizm18 göğüs ucu tavsiye etmiyorlar diye biliyorum ya direk göğüse temas etmeliymiş bebek bağlanma için
Kenanizm18 mucizemizibekliyoruzz benim arkadas ondan kullanmıştı canım yara olunca mahrum kalmasn sütten die bide gögüs ucu cıkmıodu ilk onla veriyordu sonra kabarıo gögüs ucu normal devam ediodu
Kivito Ben almadım öyle ince detaylarla uğraşamam kıca kutu emzirme pedi almışım hepsi duruyor bence gerek yok göğüs ucu kremini sürün çamaşırı giyin eğer krem etkili olursa tek başına yeterli