Dilooo Edaferhat ben raporla ucak seyehatı yapacagım memleketime doguma gıdıcem sorunun yoksa doktor uygun gorurse yaparsınız
sliya30 Edaferhat ben yaptım ama 6 saat yol çektim giderken gece uyuduğumda bacağıma kramp girdi 🤣 gelirken 8 saat sürdü Allaha şükür birşey olmadı hemde otobüs yolculuğu… Ama siz doktorunuza sorun yinede ben sormadım 🤣
Shdikmen 34+5 te uçak yolculuğu yaptım. Rapor falan hiç bakmadilar. Ben yinede rapor almıştım. Ama büyük havaalanlarında bakabilirler. 35 ten sonra rapor istiyorlar.
[silindi] Edaferhat ben de o haftalarda 10 saatlik araba yolculuğu yaptım doktoruma sorup izin almıştım
Merveofs Edaferhat ben gebelikten ilk şüphelendiğim zaman uçakla İstanbul’a gittim, 6+5te de şahsi aracımla geri döndüm 24 saatlik yol. Bir sıkıntım olmadı şükür ama doktoruna danış muhakkak