36+3 deyiz yarın kontrolüm var ilk nst me giricem. Bir haftadır sık sık ağrım var. Kasık ve bel bölgemde kramplı ve bıcak saplanır gibi elimle bile dokundugumda ağrı oluyor tek taraflı bir ağrı bu bilen var mı ne oldugunu. Günüm yaklaştığı için mi böyle çok şiddetli bir ağrı ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum